Tuesday 12 March 2013

Saturday Mistake

Hari ni,Yong datang jumpa aku..dia datang sbb ad show kt tempat aku,.. Dia xsempat nk bawa Leo untuk jumpa aku.. Huhu,,,so sad...tpi kitaorang keluar date kt sebuah mall..Kesian kt Yong terpaksa pakai mask n kaca mata hitam keluar dgn aku sbb xnak bgi org cam dia... Sweet punya sweet date kitaorang tanpa anak(LeO) tapi tiba2 time lalu kt depan kedai barangan elektronik.. Video band Yong dimainkan.. Aku yg terlalu terkejut dan excited  tiba2 tersilap jerik nama Yong kuat2 dan pandang dia... Suara aku tlh membuatkan semua org kat mall tu pandang kitaorang dan tiba2 seorang budak pompuan dtg dekat dn dia dpt cam muka Yong...Argh...aku dn Yong lari sepantas kilat... Nasib baiklah,orang2 kt situ x sempat nak tangkap gambar kitaorang... Kalau x habis rahsia aku dn Yong terbongkar... Dn ini semua salah aku..huhu...

Love letter To  My Yong...

    Dearest Yong,I'really2 sorry for a mistake at shopping mall!! Yong oppa,saranghae ^_^

No comments:

Post a Comment